20 nových metod pro cestovní ruch
Naučte se testovat, kreativně zjišťovat zpětnou vazbu od zákazníků, hravě vést porady a meetingy a designovat služby v cestovním ruchu. Pro rok 2024 jsme připravili novinku v podobě 20 metod a technik, které si během 180 min představíme. Všechny metody jsou uzpůsobeny cestovnímu ruchu a ukazujeme je na příkladech z praxe cestovního ruchu.

Co se naučíte?
Proč získávat zpětnou vazbu a jak testovat v cestovním ruchu?
- 5x proč - odhalte pravou příčinu vašeho problému v cestovním ruchu
- Dokonči - ptejte se v cestovním ruchu oklikou
- World cafe - jak na diskusi většího počtu lidí
- Stínování - jak stínovat při tvorbě produktu
- Safari služba - vyzkoušejte si produkt perspektivou uživatelů
- Výzkumný deník - propojenost všedního života lidí a cestovního ruchu
- Mapování aktérů - kdo všechno ovlivňuje cestovní ruch?
- Mapa kontaktních míst - jak zmapovat místa, kde se klienti potkávají se službou?
- Cesta službou - pochopte, jak uživatelé procházejí cestoruchařskou službou
- Snímek budoucnosti - jak pracovat s cestovním ruchem a budoucností
- Lean canvas - jak co nejlépe shrnout to nejpodstatnější
- Uživatelské testování - jak otestovat produkt cestovního ruchu
- Pětisekundový test - rychlé otestování webu
- A/B testování - vyberte nejlepší variantu návrhu
- Poslední otázka - než odejde klient z města?
- Landing page - zjistěte předem zájem o produkt
- Emoční karty - ideální cvičení pro starosty:-)
- Třídění karet - jak klienti rozumí produktu?
a plno dalšího
Jak to probíhá?
Kurz se uskuteční online na platformě Zoom. Stačí dle návodu nainstalovat zdarma program Zoom.
Podmínky školení: kurz se otevírá od min 5 osob nebo dle specifikace
Storno podmínky: 14 dnů před kurzem - vrácení celé částky, 13 - 8 dnů před kurzem -storno 50%, 7 dnů před kurzem - storno 100%.
Co na kurz říkají účastníci?

Na tomto školení Travelbakers dostane účastník v kostce spousty inspirace a nápadů. Školení bylo výborně hodnocené i od dalších účastníků z naší destinace a vřele ho doporučuji.

Myslíte si, že váš nový produkt komunikujete dobře na zvolenou cílovou skupinu? No jo, ale myslet znamená houby vědět. Na tomhle kurzu jsem se naučila si své domněnky ověřit a případně celý projekt adekvátně upravit.
Dejte mi vědět o dalších termínech
Nehodí se aktuální termín? Nechte si poslat další vypsané.