Interpretační plány
Společně přijdeme na to, v čem je vaše území unikátní a jak ho představit vašim návštěvníkům tak, aby toužili vyrazit právě k vám.
Interpretační plán se hodí tehdy, když hledáte jedinečnou esenci regionu a téma, které budete komunikovat navenek. Společně přijdeme na to, kde jsou ve vašem území skryté poklady.
Kdy se hodí
interpretační
plán?
Když hledáte unikátní komunikační téma vaší destinace, které vás odliší od ostatních
Když chcete pro návštěvníky najít jedinečné příběhy, které si od vás mohou odnést.
Když hledáte konkrétní produkty, se kterými byste mohli v rámci cestovního ruchu pracovat.
Když hledáte různé produkty, které na míru sednou cílovým skupinám, které chcete oslovit.
Jakými principy
se řídíme při
plánování?
Přestože interpretační plány připravujeme na míru, řídí se většinou stejnými zásadami. Takovými, které jsme si na vlastní kůži vyzkoušeli za léta praxe v cestovním ruchu.
Unikátní témata
Pro každou destinaci hledáme konkrétní témata, příběhy a produkty, které nikde jinde nenajdete
Produkty na míru cílovým skupinám
Společně připravíme profily cílových skupin a zapracujeme na produktech, které jim padnou jako ulité.
Konkrétní výstupy
Připravíme interpretační plány i konkrétní produkty cestovního ruchu, které pomohou odhalit hlubší význam a smysl destinace a rozšíří obzory návštěvníkům.
Jasně dané cíle
Aby mohly interpretace fungovat, společně si předem podrobně ujasníme, jaké jsou cíle vaší organizace a jak jich dosáhneme.
Řešení, která můžete hned využít
Připravíme takové výstupy, se kterými budete moci rovnou pracovat. V nabídce máme i školení, která mohou pomoci předat všechny poznatky členům, partnerům nebo kolegům.
Ochutnávka
z upečených projektů
Jak může strategický worskhop vypadat jsme nakousli v našich případovkách.