Marketingové strategie

Najdeme nástroje, které návštěvníky přimějí letos vyrazit právě do vaší destinace nebo města.

Travelbakers tvorba komunikačního manuálu pro cyklostezku Bevlava
Strategie a vzdělávání

Naše strategie se opírají o léta zkušeností s marketingem cestovního ruchu. Poradíme vám, jak z vaší destinace  nebo města udělat lovebrand. 

Kdy se hodí 
marketingová 
strategie?

Když máte produkty cestovního ruchu, ale nevíte, jak je představit svým cílovým skupinám.

Když chcete zvýšit návštěvnost nebo se zaměřit na podporu konkrétních produktů nebo cílů.

Když nechcete střílet marketingové kampaně jen tak od boku a pálit rozpočet na nevyzkoušených platformách.

Když si potřebujete ujasnit, jak má vaše destinace nebo organizace komunikovat a profilovat se.

travelbakers

Na jakých principech 
stavíme marketingové 
strategie?

Máme za sebou více než 70 marketingových workshopů, na nichž jsme postupně vyladili program do detailu. Jsou efektivní, připravené na míru a snadno využitelné v praxi. Uvidíte sami.

Udržitelnost

Nechceme nahnat tisíce turistů na váš největší hrad nebo zámek. Chceme je chytře rozprostřít v celé destinaci a dát jejich cestování širší kontext. 

Originalita

Společně najdeme vaši jedinečnou esenci, která vás odliší od ostatních turistických cílů a destinací.

Pečlivá příprava

Podíváme se na data, která už máte k dispozici a na jejich základě se společně pustíme do přípravy marketingové strategie. 

Moderní metody

Vybereme přesně takové kanály a nástroje, které budou efektivně fungovat a pomůžou vám splnit cíle, které si předem stanovíme.

Měření

Postaráme se o to, abyste věděli, jak měřit efektivitu a účinnost vaší marketingové strategie. 

Ochutnávka

z upečených projektů

Jak může vaše strategie vypadat jsme nakousli v našich případovkách.

Krkonoše: hledání turistických person
Bevlava: Jak mluví cyklostezka?
Plzeň tvoří strategii cestovního ruchu
Brněnsko poznává Brněnsko
Akční plán pro cestovní ruch v Jičíně
travelbakers
Mgr. Pavel Pichler
senior konzultant

Připravíme spolu marketingovou strategii?