Strategické workshopy
U jednoho stolu rozebereme vaši destinaci do posledního drobečku. Smyslem workshopů je utřídit si informace a najít skryté poklady i kostlivce ve skříni.
Dobře víte, že zrovna potřebujete strategii, koncept, produkt jako sůl, ale nejste jistí, ze kterého konce začít. Strategický workshop vám pomůže odpíchnout se od dat a faktů a vzít to za ten správný konec.
Už mají napečeno
Strategický workshop ke směřování regionu v cestovním ruchu
Workshop k definování USP města v cestovním ruchu.
Workshop k tvorbě nových turistických produktů.
Workshop s hoteliéry a recepcemi v destinaci.
Kdy se hodí strategický workshop
Když chcete do tvorby vtáhnout partnery a slyšet jejich nápady, plány i zpětnou vazbu.
Když potřebujete specifikovat klíčové produkty cestovního ruchu a podívat se na jejich potenciál.
Když si potřebujete ujasnit vizi, strategické cíle, priority, fungování organizace i její hodnoty a směřování.
Když se potřebujete do některého tématu ponořit hlouběji a odhalit nové kontexty a perspektivy.
Na jakých principech stavíme strategické workshopy?
Máme za sebou více než 14 workshopů s pracovníky cestovního ruchu, na kterých jsme postupně vyladili program do detailů. Jsou efektivní, připravené na míru turismu a snadno využitelné v praxi.
Jedinečnost
Každá organizace, území nebo strategie je jedinečná v tom, jaké problémy a v jakém kontextu řeší. Připravíme pro vás jedinečný workshop, jehož výstupy vám pomohou ve vaší konkrétní situaci.
Precizní příprava
Perfektní příprava je základ. Nejprve analyzujeme vaše potřeby, společně definujeme záměr a cíle workshopu a podle toho následně volíme techniky, kterými jich dosáhneme.
Řešení potřeb
Než si schválíme program workshopu, strávíme společně několik hodin sbíráním dat a informací o tom, co vás pálí.
Přehledné výstupy
Po realizaci workshopu zpracujeme přehledné výstupy reflektující záměr. S těmito výstupy pak budeme pracovat v rámci další fázi strategického procesu.
Zapojení partnerů
Kreativními metodami a technikami dokážeme z vašich partnerů získat informace, které potřebujete. Vaši partneři si z workshopu odnesou zážitek a motivaci k další spolupráci.
Ochutnávka z upečených projektů
Jak může strategický worskhop vypadat jsme nakousli v našich případovkách.