Strategické workshopy

U jednoho stolu rozebereme vaši destinaci do posledního drobečku. Smyslem workshopů je utřídit si informace a najít skryté poklady i kostlivce ve skříni.

Travelbakers tvorba komunikačního manuálu pro cyklostezku Bevlava
Strategie a vzdělávání

Dobře víte, že zrovna potřebujete strategii, koncept, produkt jako sůl, ale nejste jistí, ze kterého konce začít. Strategický workshop vám pomůže odpíchnout se od dat a faktů a vzít to za ten správný konec. 

Už mají napečeno

Kdy se hodí strategický workshop

Když chcete do tvorby vtáhnout partnery a slyšet jejich nápady, plány i zpětnou vazbu.

Když potřebujete specifikovat klíčové produkty cestovního ruchu a podívat se na jejich potenciál.

Když si potřebujete ujasnit vizi, strategické cíle, priority, fungování organizace i její hodnoty a směřování.

Když se potřebujete do některého tématu ponořit hlouběji a odhalit nové kontexty a perspektivy.

Na jakých principech

Na jakých principech stavíme strategické workshopy?

Máme za sebou více než 14 workshopů s pracovníky cestovního ruchu, na kterých jsme postupně vyladili program do detailů. Jsou efektivní, připravené na míru turismu a snadno využitelné v praxi.

Jedinečnost

Každá organizace, území nebo strategie je jedinečná v tom, jaké problémy a v jakém kontextu řeší. Připravíme pro vás jedinečný workshop, jehož výstupy vám pomohou ve vaší konkrétní situaci. 

Precizní příprava

Perfektní příprava je základ. Nejprve analyzujeme vaše potřeby, společně definujeme záměr a cíle workshopu a podle toho následně volíme techniky, kterými jich dosáhneme. 

Řešení potřeb 

Než si schválíme program workshopu, strávíme společně několik hodin sbíráním dat a informací o tom, co vás pálí. 

Přehledné výstupy 

Po realizaci workshopu zpracujeme přehledné výstupy reflektující záměr. S těmito výstupy pak budeme pracovat v rámci další fázi strategického procesu. 

Zapojení partnerů 

Kreativními metodami a technikami dokážeme z vašich partnerů získat informace, které potřebujete. Vaši partneři si z workshopu odnesou zážitek 
a motivaci k další spolupráci. 

Ochutnávka z upečených projektů

Jak může strategický worskhop vypadat jsme nakousli v našich případovkách.

Jak jsme pracovali s UNESCEM
Krkonoše: hledání turistických person
Bevlava: Jak mluví cyklostezka?
Plzeň tvoří strategii cestovního ruchu
Brněnsko poznává Brněnsko
Akční plán pro cestovní ruch v Jičíně
Mgr. Pavel Pichler
Mgr. Pavel Pichler
senior konzultant

Připravíme společně strategický workshop?