Kurzy pro destinace, IC i obce

Rozumíme potřebám destinaček, obcí, informačních center i podnikatelů v cestovním ruchu. Nabízíme jak vypsané kurzy, tak kurzy na míru, které vám pomohou najít hlas své destinace, správný směr, kterým se chcete ubírat nebo cestu do srdce a mysli vašich návštěvníků. 

Poptat kurz na míru

kurzy pro DMO Strategie a vzdělávání

Jak to funguje? 

Vyberte si kurz, který vás láká a dejte nám vědět. Ozveme se a probereme spolu kdy a kde, ale také jak kurz upravit přímo na míru potřebám vaší organizace. 

LinkedIn v cestovním ruchu
online
Hana Bednářová
Hana Bednářová

Praktické tipy jak efektivněji využít LinkedIn v cestovním ruchu, vybudovat síť kontaktů a budovat značku destinace.

Poptat kurz na míru

Workshop je určený pro začátečníky, ale i aktivní uživatele LinkedIn, kteří se chtějí naučit tuto sociální síť využívat efektivněji a do větší hloubky. 

Co se na kurzu naučíte?

  • V čem je LinkedIn jako sociální síť specifická?
  • Jak může sloužit právě Vám?
  • Jaké možnosti nabízí?
  • Jak vyplnit osobní profil, aby nezapadl do šedivého průměru a Vy byli skutečně vidět?
  • Jak navazovat kontakty a hledat ty správné lidi?
  • Jak udržovat kontakty?
  • Jaký publikovat obsah?
  • Jak funguje algoritmus LinkedInu?
  • Jak najít témata pro obsah?
  • Jak pracovat s firemními stránkami?
  • Jak nastavit strategii firemní stránky?
  • A další…

Jak kurz probíhá?

Kurz se uskuteční online na platformě Zoom. Stačí dle návodu nainstalovat zdarma program Zoom.

Podmínky školení: kurz se otevírá od min 5 osob nebo dle specifikace

Storno podmínky: 14 dnů před kurzem - vrácení celé částky, 13 - 8 dnů před kurzem -storno 50%, 7 dnů před kurzem - storno 100%.

Cena: 16 000 Kč / online kurz

20 nových metod pro cestovní ruch
online
Mgr. Pavel Pichler
Mgr. Pavel Pichler
Head of TravelBakers

Naučte se testovat, kreativně zjišťovat zpětnou vazbu od zákazníků, hravě vést porady a meetingy a designovat služby v cestovním ruchu pomocí 20 nových metod. 

Poptat kurz na míru

Co se naučíte?

Proč získávat zpětnou vazbu a jak testovat v cestovním ruchu? 

  1. 5x proč - odhalte pravou příčinu vašeho problému v cestovním ruchu
  2. Dokonči - ptejte se v cestovním ruchu oklikou
  3. World cafe - jak na diskusi většího počtu lidí
  4. Stínování - jak stínovat při tvorbě produktu
  5. Safari služba - vyzkoušejte si produkt perspektivou uživatelů 
  6. Výzkumný deník - propojenost všedního života lidí a cestovního ruchu
  7. Mapování aktérů - kdo všechno ovlivňuje cestovní ruch?
  8. Mapa kontaktních míst - jak zmapovat místa, kde se klienti potkávají se službou?
  9. Cesta službou - pochopte, jak uživatelé procházejí cestoruchařskou službou
  10. VPC - přetavte potřeby v dobrý produkt
  11. Snímek budoucnosti - jak pracovat s cestovním ruchem a budoucností
  12. Lean canvas - jak co nejlépe shrnout to nejpodstatnější
  13. Uživatelské testování - jak otestovat produkt cestovního ruchu
  14. Pětisekundový test - rychlé otestování webu
  15. A/B testování - vyberte nejlepší variantu návrhu
  16. Test cenové citlivosti - jak mít cenu “ akorát“
  17. Poslední otázka - než odejde klient z města?
  18. Landing page - zjistěte předem zájem o produkt
  19. Emoční karty - ideální cvičení pro starosty:-)
  20. Třídění karet - jak klienti rozumí produktu?

Jak kurz probíhá?

Kurz se uskuteční online na platformě Zoom. Stačí dle návodu nainstalovat zdarma program Zoom.

Podmínky školení: kurz se otevírá od min 5 osob nebo dle specifikace

Storno podmínky: 14 dnů před kurzem - vrácení celé částky, 13 - 8 dnů před kurzem -storno 50%, 7 dnů před kurzem - storno 100%.

Naplánujte interpretaci, která nadchne turisty a (z)mění svět
Specialistka na interpretaci
Mgr. Barbora Dvořáková
Specialistka na interpretaci

Naplánujte si proces interpretace úspěšné naučné stezky, letáku, akce i turistického cíle. 

Poptat kurz na míru

Dá se utratit 789 millionů britských liber za návštěvnické centrum, které po roce zavřete?

A co u vás - bude mít vaše naučná stezka, expozice, prohlídka, letáček či jiná forma interpretace úspěch? Nebo skončí bez zájmu návštěvníků, potažmo v koši?

Klíčem k úspěchu je promyšlený proces interpretačního plánování.

V řadě západoevropských zemí je interpretační plán podmínkou, bez které není možné čerpat veřejné prostředky. V České republice se interpretační plány postupně zavádí zejména v chráněných územích, kde jsou velkým krokem kupředu.

Co se na kurzu naučíte?

V rámci kurzu projdeme zjednodušeným procesem interpretačního plánování.

Aktivně se zapojíte a odpovíte si na otázky:

  • Jakých cílů chcete dosáhnout? Proč interpretaci děláte?
  • Kdo jsou vaši návštěvníci?
  • Co chcete návštěvníkům sdělit?
  • Jakou podobu bude produkt mít?
  • Jak zjistíte, že to (ne)vyšlo?
  • Kdy je návštěvník spokojen?
  • Jak odhadnout náročnost přípravy a údržby produktu?

Prostor bude také na:

  • Spousta tipů a triků z praxe, inspirace z desítek projektů v ČR i zahraničí
  • Výhody a nevýhody různých forem interpretace - od panelu přes expozici až po audioprůvodce
  • Sdílení vašich zkušeností

V čem vám interpretační plánování pomůže:

  • Najdete nejefektivnější způsob komunikace s návštěvníky
     
  • Můžete na návštěvníka lépe působit a v konečném důsledku měnit jeho chování
  • Zjistíte, jak efektivně využít čas zaměstnanců i finanční prostředky

Jak kurz probíhá?

Kurz lze zrealizovat online nebo prezenčně v místě klienta

Termín: na dotaz
Cena: 16000 Kč plus doprava

Podmínky školení: kurz se otevírá od min 5 osob nebo dle specifikace

Storno podmínky: 14 dnů před kurzem - vrácení celé částky, 13 - 8 dnů před kurzem -storno 50%, 7 dnů před kurzem - storno 100%.

Základy copywritingu pro cestovní ruch
Kateřina Petriková
Kateřina Petriková
PR, copywriting, festivaly

Základy copywritingu aneb jak napsat dobrý text v cestovním ruchu.

  Poptat kurz na míru

Jaké místo má copywriting v obsahovém marketingu? Proč je všeobecně nejpodceňovanější kreativní disciplínou? A jakou roli sehrává v propagaci turistických destinací a měst? Na to všechno si odpovíme na školení o kreativním psaní. Hlavně se ale společně podíváme na základní pravidla, doporučení a tipy, jak psát o turistických destinacích a městech lépe a s patřičným dosahem.  

Není lepší cesty než zaujmout potencionálního klienta díky zajímavým článkům, poutavým rozhovorům a kvalitní téměř redaktorské práci.

Co se na kurzu naučíte?

  • Co udělat ještě než začnete psát?
  • Co chcete textem říct a jak s tím pracovat?
  • O čem a kdy psát?
  • Jak je to s titulky a klíčovými slovy?
  • Webcopywriting aneb nezapomeňte na SEO
  • Různé typy textů (od blogů přes rozhovory, po tiskovky, sociální sítě a newslettery) a kdy je použít

Jak kurz probíhá?

Kurz lze zrealizovat online nebo prezenčně v místě klienta
Termín: na dotaz
Cena: 16000 Kč plus doprava
Podmínky školení: kurz se otevírá od min 5 osob nebo dle specifikace
Storno podmínky: 14 dnů před kurzem - vrácení celé částky, 13 - 8 dnů před kurzem -storno 50%, 7 dnů před kurzem - storno 100%.

Jak na lovebrand
Mgr. Pavel Pichler
Mgr. Pavel Pichler
Head of TravelBakers

Udělejte ze své značky lovebrand cestovního ruchu! Online kurz pro destinace, města, mikroregiony, IC i podnikatele. 

Poptat kurz na míru

Naučte se správně pracovat s vaší značkou, posilovat ji a vytvářet "lovebrand" v cestovním ruchu. Na kurzu si projdeme celý postup budování značky, ukážeme si, jak značky v cestovním ruchu fungují a jak nastavit svoji komunikaci. 

Chceme totiž, aby vaši značku po našem kurzu zákazníci milovali.

Co se na kurzu naučíte? 

  • Proč budovat značku v cestovním ruchu, jaké jsou přínosy a náklady.
  • Co je to značka, branding "lovebrand" a k čemu je to dobré.
  • Jak funguje branding.
  • Strategie značky.
  • Poslání/pilíře/vize/asociace/logo/komunikace.
  • Proces tvorby značky - jak na to?
  • K čemu jsou a jak ne / fungují archetypy.
  • Cílové skupiny a persony v brandingu.
  • DNA značky a odlišení se.
  • Jak to dělá Brno a ostatní - co je brand essence.
  • Ingredience značky, brand touchpoint.
  • Výzkum a značka.
  • Úkoly a pracovní listy.

Jak kurz probíhá?

Kurz lze zrealizovat online nebo prezenčně v místě klienta

Termín: na dotaz
Cena: 16000 Kč plus doprava

Podmínky školení: kurz se otevírá od min 5 osob nebo dle specifikace

Storno podmínky: 14 dnů před kurzem - vrácení celé částky, 13 - 8 dnů před kurzem -storno 50%, 7 dnů před kurzem - storno 100%.

Time management v cestovním ruchu
Mgr. Pavel Pichler
Mgr. Pavel Pichler
Head of TravelBakers

Jak pracovat se svým časem v segmentu cestovního ruchu? Jak prioritizovat, jak pracovat s myšlenkovými mapami a aplikacemi? Jak nastavit časovou osu aktivit? 

Poptat kurz na míru

Co se na kurzu naučíte?

  • Pánem svého času v cestovním ruchu
  • Cíle a prioritizace, Eisenhowerova matice
  • Sněz tu žábu a rozporcuj slona
  • Pomodoro metoda
  • Timoboxing a ToDo listy
  • Aplikace a platformy
  • Práce s emailem
  • Porady a vedení
  • Zdroje a inspirace

Jak kurz probíhá?

Kurz lze zrealizovat online nebo prezenčně v místě klienta
Termín: na dotaz
Cena: 16000 Kč plus doprava
Podmínky školení: kurz se otevírá od min 5 osob nebo dle specifikace
Storno podmínky: 14 dnů před kurzem - vrácení celé částky, 13 - 8 dnů před kurzem -storno 50%, 7 dnů před kurzem - storno 100%.

Jak na akce, slavnosti, festivaly
Mgr. Pavel Pichler
Mgr. Pavel Pichler
Head of TravelBakers

Jak ušetřit na produkci nebo marketingu? Jak se odlišit a zvýšit návštěvnost? Jak využívat nové marketingové nástroje a jak zjistit, které nástroje nefunguji?

Poptat kurz na míru

Co se naučíte?

  • jak vytvořit  a dodržet kladný rozpočet ( aplikace, programy a jak ušetřit, jaké media nepoužívat, jak vyjednat slevu)
  • kde získat finance na akci (granty, partneři, vstupné)
  • odliš se nebo zemři - jak vytvořit unikátní akci
  • metoda lean canvas
  • jak přilákat lidi na lokální slavnosti a akce (nové metody, sociální sítě, co ano a co ne)
  • co je pro média zajímavé a co ne
  • kdy tiskovku rozesílat a kdy raději počkat
  • komunikace s novináři před akcí: jak připravit informace do médií a jak si žurnalisty správně hýčkat
  • jak na marketing akce (aplikace, instagram, blogy, kontextová reklama - tipy a triky)
  • vyhodnocení akce a metody vyhodnocení

Jak to probíhá?

Kurz lze zrealizovat online nebo prezenčně v místě klienta
Termín: na dotaz
Cena: 16000 Kč plus doprava
Podmínky školení: kurz se otevírá od min 5 osob nebo dle specifikace
Storno podmínky: 14 dnů před kurzem - vrácení celé částky, 13 - 8 dnů před kurzem -storno 50%, 7 dnů před kurzem - storno 100%.

Zloději času v cestovním ruchu
Mgr. Pavel Pichler
Mgr. Pavel Pichler
Head of TravelBakers

V kurzu si představíme celkem 7 oblastí, které nám "kradou čas" v práci v cestovním ruchu. Pojmenujeme si je, rozklíčujeme si jejich příčiny a důsledky a ukážeme si praktické postupy.

Poptat kurz na míru

Co se na kurzu dozvíte?

  • Rozhodování a čas
  • Aplikace a čas
  • Metody a čas
  • Schůzky a setkávání - jak koncipovat a jak vést
  • Porady a jak na ně - příprava, vedení, zlozvyky
  • Emaily a práce s nimi
  • Efektivní telefonování
  • Nastavení komunikace v týmu – emaily, telefony, cloud
  • Hluboká práce
  • Metoda Zen to done

Jak kurz probíhá? 

Kurz lze zrealizovat online nebo prezenčně v místě klienta

Termín: na dotaz
Cena: 16000 Kč plus doprava
Podmínky školení: kurz se otevírá od min 5 osob nebo dle specifikace
Storno podmínky: 14 dnů před kurzem - vrácení celé částky, 13 - 8 dnů před kurzem -storno 50%, 7 dnů před kurzem - storno 100%.