Kdo jsme?
Jsme společnost, která propojuje odborníky v cestovním ruchu napříč Českem a Slovenskem.
Jsme nezávislí experti připravení pomoci se strategickým plánováním ve městě, destinaci nebo marketingem a řízením cestovního ruchu.
Odkud jdeme
Od mladické touhy obletět svět, poznávat lidi, vydělat první milion a zase ho prodělat až k lásce pro cestovní ruch a snahu předat ji i ostatním.
Kam míříme
Naším cílem je být tam, kde nás potřebujete. Ať už se jedná o malé obce, živé města nebo turisticky atraktivní cíle hledající cestu k chytrému, efektivnímu a udržitelnému rozvoji. Chceme být při tom, až budete všechny tyto ingredience dávat poprvé do pece.
Proč to děláme
Udržitelnost pro nás není jen prázdný pojem. V obcích, městech i regionech vidíme obrovský potenciál pro aplikaci principů udržitelnosti, které mohou přispět k rozvoji ekonomiky, zaměstnanosti, životního prostředí a zlepšení životních podmínek místních obyvatel právě díky využití přínosům z cestovního ruchu.
Přístup a forma, které nás odlišují od ostatních
Věříme na moderní metody a efektivní práci. Chceme přicházet s takovými recepty, které vaši destinaci posunou dál. Mezi ingredience, které do našich receptů dáváme patří:
Cestovní ruch pečeme více než 10 let.
Máme v týmu specialisty na každý problém.
Vyhrajeme si s problémem pomocí moderních metod.
Hravou formou vás táhneme do procesu příprav a pečení.
Zajímají nás výsledky, nikoliv psaní papíru pro papír.
Děláme věci srozumitelně a účelně.
Kdo pro vás bude péct
Pavel sám sebe označuje za pekaře v Travelbakers, volnonožce, organizátora food a cestovatelských festivalů, kavárenského povaleče a poutníka. Do cestovního ruchu se snaží vnést myšlenky human centered designu a procesy a aktivity spojené s metodikou lean canvas. Tím, že často klade svým klientům „jednoduché“ otázky a hledají společně odpovědi na vize a mise v cestovním ruchu, mnohdy je brán jako „terapeut cestovního ruchu“. Ve volném čase miluje dálkové turistické trasy, zimní sporty a posedávání v kavárnách.
Bára hledá cesty, jak pomocí dobré interpretace místního dědictví vzbudit v lidech lásku k místům, kde žijí a která navštěvují. Inspirovala se před 15 lety ve Velké Británii a nadšení už ji neopustilo.
Michalovým šálkem kávy je propojování technologií a kreativity. Navrhuje marketingové strategie a k dosažení jejich cílů využívá webové stránky, grafický design a online nástroje. Inspiraci čerpá hlavně z alpských destinací, neboť jeho celoživotní vášní jsou hory, dálky a outdoorová dobrodružství.
Jana se ráda věnuje rozvoji místa, kde žije. Od roku 2020 se coby manažerka destinace Zlínsko a Luhačovicko zaměřuje na témata cestovního ruchu jako je řízení destinace, marketing, mezisektorová spolupráce nebo tvorba produktů cestovního ruchu. Momentálně se Jana věnuje hlavně svému malému Kájovi.
Pomáháme destinacím, obcím i městům s řízením cestovního ruchu. Pomůžeme se strategií, akčním plánem, marketingem i budováním dobrých vztahů v destinaci. A upečeme vám to přímo na míru.
Lektorský, poradenský, realizační tým
- obsahový marketing
- marketingové strategie
- copywriting
- výstavy
- eventy
- veletrhy
- UX/UI design
- gamifikace
- grafický design
- workshopy ESG
- audity udržitelnosti